måndag 11 maj 2009

Så! Då var det dags igen...

Jag har saknat bloggskrivandet sedan vi kom hem från USA och våra tre bloggår var över, så nu ger jag mig in i det igen. Det finns ju redan en herrans massa bebisbloggar men jag tänkte göra en till. Fast för min bebis. Sigge. SiggeLiten.

Fast jag har ju gjort det här med bloggande. Jag kan det. Varför inte twittra istället? ... Äh, vem försöker jag lura -jag skulle aldrig klara av att hålla mig till 140 tecken. Ordbajseri är ju min största gåva! Och för det ber jag härmed mina kommande läsare om ursäkt...

Men med en man som jobbar 14 timmars dagar och en liten Sigge som tydligen inte tycker om att sova kanske det inte kommer finnas så mycket tid till den här bloggen i alla fall. Vi får väl se hur det går. Det kanske visar sig att det där med Twitter hade varit en bättre idé ändå.

Kôss!

Inga kommentarer: